10 Haziran 2010 Perşembe

YALANCI DOLMA KADAR LEZZETLİ BİR ANALİZ...

YAYGIN KANININ AKSİNE BEN YILANDAN YALANDAN KORKTUĞUMDAN DAHA ÇOK KORKARIM....HER KONUDA, AMAN ORİJİNAL OLAYIM...MİLLETE ÖRNEK OLAYIM...VİZYONLAR AÇIP ENGİN DERİNLİKLERİNDE KAYBOLAYIM GİBİ MİSYONLARIM OLMADI AMA BAZI KONULAR VAR Kİ İSTER İSTEMEZ KALABALIKLARDAN AYRILIP YALNIZLIĞIMDA YILDIZ GİBİ PARLIYORUM...KÖRPECİKKEN DİMAĞIMA ALTIN KAKMALI HARFLERLE NAKŞEDİLEN YALAN RÜZGARI VE TIRNAKLARI İLE BUGÜN BİLE HALA EFSANE OLAN CATHERINE CHANCELLOR'IN NE KADAR EMEĞİ VAR BİLMİYORUM AMA BEN YALANI SEVİYORUM...

BU KONUDA IRKÇILIKTA YAPMIYORUM BEYAZ,PEMBE,SARI,KARA,EKRU VB. TÜM YALANLARI KUCAKLIYORUM...ELBETTE KUCAĞIM PAMUK PRENSESİ KANDIRAN ÇİRKİİNNN GUDUBET KILIKLI CADININ YALANLARINI KAPSAMIYOR...PEKİ BUNU NEDEN YAPIYORUM YÜZYILLARDIR SÜREGİDEN ÖĞRETİLERE NEDEN KARŞI ÇIKIYORUM HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZ MÜ...SEBEBİ ÇOK BASİT BANA GÖRE İNSAN ANCAK DEĞER VERDİĞİ KİŞİLERE YALAN SÖYLER...BU NOKTADA LÜTFEN GÖZLERİNİZİ BELERTMEYİNİZ BU YAZIYI SAKİNCE OKUMAYA DEVAM EDİNİZ...

ELBETTE GENEL İLE ALAKALI HARİÇTEN GAZEL OKUMAK HADDİME DEĞİL...BEN ANCAK SADECE KENDİMDEN MESUL VE DE MENKULUM...HAYATIMIN ŞU NOKTASINA KADAR DEĞER VERMEDİĞİM KİMSEYE YALAN SÖYLEMİŞLİĞİM YOKTUR...YALAN BANA GÖRE EN GÜÇLÜ PSİKOLOJİK SİLAHTIR...BEN DEĞER VERDİĞİM İNSANLARIN YÜZÜNDEKİ MUTSUZLUĞU GÖRECEĞİME YALANCI DAMGASI YEMEYİ 1000 KERE YEĞLERİM BU KADAR DA CEFAKAR,FEDAKAR VE DE MÜŞFİK BİR İNSANIM...

YILLARDIR BU HAKLI MÜCADELEMDE TEK BAŞIMA BIRAKILDIM...ARKADAŞLARIM, AİLEM BENİM ONLAR İÇİN KATLANDIKLARIMI ASLA ANLAYAMADILAR...ONLARIN YÜZÜNDEKİ GÜLÜCÜKLER SOLMASIN DİYE YALANLARIMLA BEN OMUZ OMUZA ŞEREFLİ MÜCADELEMİZE HER YENİ GÜNDE HEP YENİ ZAFERLERLE DEVAM ETTİK...

İŞTE SONUNDA BURADAN TAM DA HANÇEREMDEN HAYKIRIYORUM...SÖYLERKEN BENİM BİLE İNANDIĞIM,SEVDİKLERİMİN KALPLERİNİ KATI GERÇEKLERDEN İTİNA İLE KORUDUĞUM, BAZENDE BENİ ÇOK ÇETREFİL DURUMLARDAN SABUN KAYGANLIĞI İLE ÇEKİP ÇIKARAN YALANLARI SEVİYORUM...VE ŞU ANA KADAR BANA DEĞER VERİP BANA YALAN SÖYLEYENLERE, BENİ MUTLU ETMEK UĞRUNA SAÇMA DÜRÜSTLÜKLERİNİ BENDEN ESİRGEYENLERE MİLYONLARCA TEŞEKKÜR EDİYORUM...

2 yorum:

  1. "BU KONUDA IRKÇILIKTA YAPMIYORUM" cümlesindeki yanlışımızı "ırkçılık da yapmıyorum" olarak düzeltelim.

    YanıtlaSil
  2. yanlis duzeltiyomus...gereksiz duzeltmeler yapicagina bu kadar kelimenin bir araya geldigi yalani marifetmis gibi gosteren bi yazi DA sen yaz gorelim...nereye girdiysen ordan cikman lazim tabi oncelikle...yaraticiligin gorundugu uzere oss ile sinirli gibi hali hazirda bulundugun yer neresi ise...

    izleyicilerine satastigim icin ozur dilerim Tatlihan...

    yalan yazina gelince tatlihan, bi gun gelicek,butun yalanlarin bir araya gelicek,bana soyledigin yalanlarin onderliginde, beni cok mutlu ettigini zannettigin,kalbimi en cok kiran yalan da kizgin kalabaligin en onunde ...yalandan bi idam ipi geciricekler boynuna...tabureye de ben vurucam zevkle...ip yalan oldugundan, kopucak , yere dusuceksin,popon aciycak o kadar...neyse cikam lazim...bilmem anlatabildim mi ayri mi yazilir birlesikmi mi , bu kismi konuda uzman, eski arkadas, Gulceye birakiyorum :)

    YALANCI COBAN

    YanıtlaSil