28 Haziran 2010 Pazartesi

üzerimdeki baskı ve bu baskının bana hissettirdikleri konusunda samimi itiraflarım

bu blog işi bana iyi gelmedi...

zaten içsel olarak "behlül kaçar" cıyım...

zaten karakter olarak mükemmel bir tembelim...

zaten yapı olarak bugünün işini mümkünse gelecek hafta yapçıyım...

bi de başıma bu blog işini çıkardım...

her sabah kafamda bi ses...bugün blogun için ne yaptın...

işe geliyorum kafamda bi ses...hayatını senin yazılarınla şenlendiren 22 :) kişi için bugün ne yaptın...

süt banyomu alıyorum kafamda bi ses...

mücevherlerimi seyre dalıyorum kafamda bi ses...

1273 çift ayakkabılarımı düzenliyorum kafamda bi ses...

ses...ses...ses...hep o melun ses....

kafam bedbaht , ruhum kırık... :)

anne olan arkadaşlarımla konuşuyorum...sinir olduğum bi özdeşleşme yaşayarak bana "bu ay sıvı mamadan katı mamaya geçtik" diyolar...ben de onlara "biz de küçük harften büyük harfe geçtik" demek istiyorum ama demiyorum diyemiyorum... :)

içimdeki sızı ne zaman geçecek..blogum ne zaman düzenli yazılara kavuşacak bilemesem de şimdilik satırlarıma son vermeyi uygun görüyorum...

tavadablog kalbimde yaradır...saçlarım carrie sarısıdır....

1 yorum:

  1. Sürekli kafandaki seslerle didişmek yerine, bırak bağırsınlar belki o zaman takipçilerin için bugün ne yaptığını düşünürsün:)

    YanıtlaSil