15 Haziran 2010 Salı

isyanımdır....

neymiş efendim...one love daki "hayatilik" müessesesi modern kölelikmiş...toptan karşıyım....kardeşim alan razı satan razı ise 3. ye ne yemek düştüğünü size bir de ben mi söylemek zorundayım...

dibine kadar kapitalistim...yolumdan beni kimse döndüremez...parası olan istediği gibi harcar, olmayan da kazanmak için istediğini yapar,istediğini satar...bu kadar basit...

köşelerinde bu müesseseye karşı çıkanlar 10 kişilik ailelerine ekmek bulmak zorunda kalmışlar mı acaba...hasbelkader itiş kakışlarla sahip oldukları köşelerinin avantalarını çatır çatır yerken kendilerinden daha az şanslı olanlarla paylaşmayı düşünmüşler mi acaba...diş kovuğunu doldurmayan fikir ve aksiyonlarıyla evlerinde oturdukları yerde sadece hesap numaralarını ezberleyerek bu topluma ne katıyorlar acaba...

çok merak ediyorum kaçı evini kendi temizliyor, kaçı bu eylem için para karşılığında başka bi insanın zamanını kiralıyor...

güldürmeyin beni...akıllı olun...insan olun...bize küçüklükten beri şu öğretildi; şerefinle yaptıktan sonra her iş kutsaldır...ikiyüzlülük yapmayın,adamı çileden çıkartmayın....

3 yorum:

  1. Uzun bisiler yazdim ama nedense teknik hataya kurban gitti. Tekrar yazmak guc, o yuzden sadece sasirdigimi ve katilmadigimi beyan edeyim (gazeteci profiline iliskin gozlemlerin disinda kalan kismina)

    YanıtlaSil
  2. neye istinaden bu yazı fransızım?

    YanıtlaSil
  3. google...one love and hayati yaz konuya vakıf ol gallllççç :)

    YanıtlaSil